Avtomobili potrebujejo kolesa, da se lahko normalno premikajo po terenu. Kolesa pa so sestavljena iz dveh glavnih elementov, to sta guma in pa platišče. Poznamo več vrst platišč, lahko so jeklena, ta so standardna, lahko so pa iz zlitin kot je recimo magnezij ali pa aluminij. ALU platišča veljajo za bolj lažja, vendar so veliko težja za popravljanje, če se poškodujejo. Imajo tudi slabšo odpornosti proti koroziji in se lahko zgodi, da začne guma spuščati zrak.
ALU platišča so sicer kar v redu, vendar je potrebno za njih malce bolj skrbeti. Kopujejo pa se predvsem zato, ker želijo določeni ljudje biti nekaj “več”. ALU platišča so posebna predvsem v tem, ker so lažja, in lahko izboljšajo vodljivost in obnašanje avtomobila na cesti, so pa bolj krhka in ni ravno dobro da z njimi vozimo po starih, luknjastih cestah ali makedamu, ker jih lahko kmalu uničimo. Popravilo bo pa drago…
Posebna so tudi v tem, ker se lahko ALU platišča izdelajo v stružnici oziroma CNC napravi, in zaradi tega pa imajo lahko različne vzorce. Naredijo jih tako, da v CNC napravo vstavijo aluminijasti blok, potem pa ga naprava začne rezati. Ta proces lahko traja več ur ali dni za 4 ALU platišča.
Lahko jih tudi izdelujejo tako, da jih vlivajo v modele, ta proces je hitrejši in tudi cenejši. Vendar v končni fazi, so vsa ALU platišča veliko dražja kot pa standardna jeklena platišča.
Ko kupujemo avto, bomo zelo verjetno dobili navadna jeklena platišča, ker pa je povpraševanje za ALU platišča v teh časih večje, pa je možno da lahko skupaj z avtom kupimo tudi ALU platišča namesto jeklenih. To je seveda bolj pogosta možnost pri avtomobilih višjega cenovnega razreda, ker če si človek lahko privošči bolj drag avto, si lahko potem privošči tudi dražja platišča.