Otroška oprema je množica prodajnih artiklov, ki jih najdemo v otroški trgovini. Največkrat so smiselno in prepoznavno zloženi po prodajnih policah, dobre otroške trgovine pa jih poleg tega rade izpostavijo bodisi v igralnem kotičku, bodisi v izložbah. V igralnem kotičku je otroška oprema dodobra preizkušena in lahko tako otrokom, kot vsem kupcem ali obiskovalcem otroške trgovine sporoča in prikazuje dobre lastnosti izdelka. Priljubljena otroška oprema v igralnem kotičku sporoča, da z nakupom ne moremo zgrešiti, saj bo tudi malček, kateremu enako ali podobno igračo nameravamo kupiti, z njo zadovoljen. Preberite več informacij o otroški opremi.
Poleg samega igralnega kotička je lahko dobra referenca, katera otroška oprema je dobra izbira, prodajno osebje trgovine. Prodajno osebje trgovine zadrege in dvome, ki se zdijo kupcem trd oreh, spremeni v dobro izkušnjo otrok, katerim je otroška oprema namenjena, kot tudi kupcem, saj je zadovoljstvo otrok zagotovo na prvem mestu. Prodajno osebje se z otroško opremo seznanja na več načinov. Izkušnje s kupci so zagotovo pomembnejši vir informacij. Vedo, kaj kupci radi kupujejo, vedo za lastnosti,ki kupce prepričajo. Na drugi strani jih izdelovalci in njihovi predstavniki redno seznanjajo z novostmi in izboljšavami. Vsak proizvajalce si zagotovo želi, da so prodajalci o njihovih izdelkih dobro obveščeni in seznanjeni, ker lahko na ta način, dobre lastnosti izdelka predstavijo kupcem. Dobra kombinacija tako izkušenj kupcev in obiskovalcev, kot tudi izdelovalcev in njihovih predstavnikov je dobra referenca, ko se odločamo katera otroška oprema je vredna nakupa. V otroški trgovini pa se hkrati lahko znajdemo z drugimi kupci in obiskovalci, ki iščejo enak ali soroden prodajni artikel. Izkušnje, ki jih dobimo od njih so ravno tako dobrodošla informacija, ko se sprašujemo katera otroška oprema je za nas najboljša izbira.
Seveda se poleg množice informacij, ki jih dobimo od prodajnega osebja, obiskovalcev otroške trgovine in drugih virov, velja zanesti tudi na svoje izkušnje, prepričanja, načela. Vsak človek ima svoje tako izkušnje kot tudi poglede na določen prodajni artikel. Otroška oprema ima podobno kot vsi drugi izdelki množico lastnosti. Nekateri kupci tako prisegajo na estetiko, drugi na funkcionalnost, tretji na varnost. Vse naštete in druge lastnosti ima tako otroška oprema, kot drugi izdelki. Na videz in po drugih lastnostih drugačni izdelki imajo tako z vidika ocenjevanja enake lastnosti. Kupec, ki med lastnostmi posebej ceni funkcionalnost, si bo želel, da ima to lastnost tudi otroška oprema, katero kupuje. Enako velja za kupca, ki posebej ceni estetiko, v enaki meri si bo želel, da jo ima otroška oprema, katero jo kupuje.